"Bad boy's girl 4" Blair Holden


Tessa O'Connel rozpoczyna pierwszy rok w college'u w Nowym Jorku, będąc w związku na odległość ze swoim ukochanym. Otóż Cole mieszka aktualnie w zupełnie innym mieście, w Chicago. Para musi poradzić sobie z tęsknotą za drugą połówką, z trudami życia codziennego oraz z dorosłością. Tessa zaczyna swoją pierwszą poważną pracę związaną z modą i chociaż nie jest to jej wymarzona robota, a współpracowniczka Leila na każdym kroku wtrąca się w nie swoje sprawy, dziewczyna próbuje dać z siebie wszystko. Cole za to ewidentnie ukrywa coś przed swoją ukochaną, co niestety nie wpływa dobrze na ich związek. Przez odległość, która ich rozdziela oraz nadmiar obowiązków, para nie ma nawet czasu, żeby dłużej porozmawiać, a co dopiero wyjaśnić sobie wszystkie poważne sprawy i sekrety. Czy po pięciu cudownych, wspólnie spędzonych latach związek Cole'a i Tessy przetrwa nagromadzające się problemy i przeciwności losu?

Tytuł: "Bad boy's girl 4"
Autor: Blair Holden

Liczba stron: 255    
Oprawa: Miękka
Rodzaj: Literatura młodzieżowa, romans
Wydawnictwo Jaguar


 "Jestem dorosła i wiem, że choćby życie bolało jak diabli, nie ma w nim opcji pauzy"

Zaczynając czwarty tom "Bad boy's girl" miałam pewne obawy. Przede wszystkim martwiłam się, że autorka napisała tę część na siłę, bezsensownie przeciągając historię Tessy i Cole'a w nieskończoność. W końcu trzeci tom skończył się tak, że spokojnie mogłoby obyć się bez kontynuacji. A jednak. Kontynuacja jest, a ponoć ma być i piąty tom. Powiem jednak szczerze, że "Bad boy's girl 4" wbrew pozorom jest naprawdę dobrą książką. Pokazuje wejście w dorosłość bohaterów, ich pierwsze prace, nowe przyjaźnie oraz relacje między współpracownikami i sąsiadami. Zarówno Tessa jak i Cole mają swoje problemy, które starają się rozwiązać, razem albo osobno. Wszystkie te wydarzenia są przedstawione, tak jak w poprzednich tomach, w zabawny sposób, a autorka pisze lekkim językiem. Przez całą książkę nie brakowało humoru. W "Bad boy's girl 4" podobały mi się również rodzinne perypetie głównych bohaterów, zarówno z rodzicami, jak i z rodzeństwem. Uwielbiam wszystkie wydarzenia, które pokazują relacje łączące Cole'a z bratem Jay'em, a także Tessę z bratem Travisem, jego dziewczyną Beth i przyjaciółkami Cami oraz Megan.

"Słowa, które ranią, na długo zostają w sercu człowieka. Słowa są jak pociski. I one, w przeciwieństwie do naboju, mogą do ciebie wrócić i sprawić, że ty też bardzo źle się poczujesz"

Cała seria "Bad boy's girl" jest wydana w młodzieżowym stylu, co bardzo mi się podoba, a okładki są kolorowe i przyciągające wzrok. Książki są idealne na lato, zarówno pod względem wydania, jak i treści, która jest niewymagająca, idealna na odstresowanie się po całym roku szkolnym. Każdy tom, nawet pierwszy mający ponad czterysta stron, czyta się bardzo szybko, głównie przez zabawne wydarzenia oraz dialogi między bohaterami, szczególnie między Tessą a Cole'em. W ogóle ta dwójka to świetnie wykreowane postacie, zwłaszcza Cole! Ten chłopak ma dwa oblicza. Z jednej strony typowy bad boy, a z drugiej to bardzo wrażliwy i czuły nastolatek. Tessa za to od pierwszego tomu do czwartego przeszła niesamowitą przemianę i z zakompleksionej szarej myszki stała się odważną i wygadaną dziewczyną. Chociaż czasami podczas czytania jej zachowanie mnie irytowało, to naprawdę polubiłam się z tymi książkowymi bohaterami i przeżywałam razem z nimi wszystkie wydarzenia, czytając serię "Bad boy's girl".


Podsumowując, czwarty tom serii "Bad boy's girl" okazał się być całkiem niezłą kontynuacją! Przed czytaniem byłam pewna, że ta książka będzie już po prostu nudna, a problemy bohaterów będą takie same jak w poprzednich tomach, ale spotkała mnie pozytywna niespodzianka. Tę część przeczytałam bardzo szybko, a pod koniec było mi smutno, że to już ostatnie strony. Dlatego jestem ciekawa, czy faktycznie będzie kolejny tom. Jeżeli będzie, to ja na pewno z chęcią poznam dalsze losy bohaterów!


Moja ocena 4 tomu to 8/10


Bardzo dziękuję za możliwość przeczytania książki Wydawnictwu Jaguar
 https://wydawnictwo-jaguar.pl/

12 komentarzy :

  1. Słyszałam o tej książce, jednak jakoś nie miałam okazji po nią sięgnąć. :)
    Pozdrawiam, Weronika. https://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś przeczytasz i Ci się spodoba :D Fajna seria dla młodzieży ;)

      Usuń
  2. Wow, to już czwarty tom? Pewnie gdybym była młodsza, to sięgnęłabym po tę serię, ale aktualnie nie ciągnie mnie do niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czwarty, a ma być ponoć i piąty tom haha ;) Ale chociaż 3 część była naciągana, tak 4 mi się naprawdę spodobała i ciekawa jestem kontynuacji :D

      Usuń
  3. Ooo, nigdy nie słyszałam o tej książce, a bardzo chętnie bym przeczytała ;)
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już zdecydujesz się na przeczytanie, to mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  4. Nie czytałam tej książki, ale myślę że mnie zachęciłaś, aby przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej książce wydaje się naprawdę ciekawa i godna przeczytania :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, może warto by było w moim przypadku rozpocząć od 1 tomu? :D he he Wysoka ocena zachęca do zapoznania się z całą serią.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy tom najlepszy z całej serii, jest bardzo zabawny! :D Ale kolejne tomy też nie gorsze, jeżeli przeczytasz "Bad boy's girl", to jestem pewna, że ci się cała seria spodoba ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka