"Bad boy's girl 5" Blair Holden


Tessa i Cole, teraz już dorośli, zmagają się z zupełnie innymi problemami niż dawniej, w szkole średniej. Decydując się na rozwijanie swoich karier w zupełnie innych miejscach, na zupełnie różnych kontynentach, muszą pogodzić się ze związkiem na odległość, samotnymi nocami oraz olbrzymią tęsknotą za swoją drugą połówką. Tylko czy wymarzona praca jest warta tego, żeby mieć ograniczony czas z miłością swojego życia? Tessa postanawia wrócić z Londynu do Chicago oraz do swojego ukochanego chłopaka. Kiedy zakochani nareszcie znów są razem, nic nie zapowiada trudności, które mają dopiero nadejść. Czy związek Tessy i Cole'a przetrwa kolejne problemy, a także realia dorosłego życia? Ta dwójka zawsze radziła sobie nawet z największymi kłopotami, jednak czy tym razem również tak się stanie? Czy i z tej sytuacji wyjdą pewni uczuć do siebie nawzajem?

Tytuł: "Bad boy's girl 5"
Autor: Blair Holden
 
Liczba stron: 228
Oprawa: Miękka
Rodzaj: Literatura młodzieżowa, romans
Wydawnictwo Jaguar


"Ale gdy kochasz kogoś całą duszą i sercem, a ten ktoś tak samo kocha ciebie... Choćbyś miał pogrążyć się w najgłębszym lęku – dla takiej miłości warto"

Przed lekturą ostatniego, piątego tomu serii "Bad boy's girl" miałam spore obawy co do tego, czy ta część mi się w ogóle spodoba. Po przeczytaniu czwartego tomu pamiętam, jak stwierdziłam, że lepiej byłoby zostawić tę serię jako trylogię. Jednak, gdy tylko dowiedziałam się, że będzie jeszcze jedna, tym razem już ostatnia część o związku Tessy i Cole'a, bez wahania zaczęłam czytać finał serii, aby przekonać się, czy autorka dobrze zrobiła, decydując się na napisanie aż pięciu tomów. I tutaj jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, ponieważ piąta, a zarazem ostatnia część serii jest niezwykle zabawna, pokazując przy tym niezwykłą przemianę głównych bohaterów. Tessa w pierwszych tomach była zdecydowanie zbyt zakompleksiona i brakowało jej pewności siebie, nie miała wiary w swoje możliwości oraz w jej przyszłość. Dopiero gdy poznała Cole'a, wszystko się zmieniło. Za to chłopak dzięki niej zaczął bardziej brać życie na serio, stał się również poważniejszy i mądrzejszy, a Tessa wspierała go na każdym kroku, pomagając mu dokonywać właściwych decyzji. Oboje dzięki poznaniu siebie nawzajem stali się bardziej pewni swojej przyszłości oraz celów. Ich miłość potrafiła przezwyciężyć każdy problem.


Podsumowując, piąty tom "Bad boy's girl" to bardzo dobre zakończenie serii, nie było naciągane, czego się obawiałam przed lekturą, w końcu jest to któraś część z kolei. Nie wyobrażam sobie nie czytać tej książki, w końcu to dodatkowe kilka godzin spędzone z cudownymi postaciami, jakimi są Cole oraz Tessa, zwana przez ukochanego Muffinką. Finał ich przygód był tak samo zabawny i uroczy jak poprzednie tomy, a z bohaterami się jeszcze bardziej polubiłam, szczególnie z Tessą, bo Cole'a uwielbiałam od pierwszego tomu. Bardzo polecam lekturę każdemu, kto czytał poprzednie części, bo to niezwykłe zakończenie serii, najbardziej pokazujące przemianę głównych bohaterów, przy tym zachowując te same, świetne poczucie humoru, co cztery pierwsze tomy. A jeśli ktoś jeszcze nie czytał całej serii, a jest fanem wattpada, to zdecydowanie zachęcam do lektury "Bad boy's girl".

Moja ocena - 8/10


Bardzo dziękuję za możliwość przeczytania książki Wydawnictwu Jaguar
https://wydawnictwo-jaguar.pl/

18 komentarzy :

  1. Słyszałam o tej serii ale nie miałam jeszcze okazji jej przeczytać.
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz młodzieżówki, to zdecydowanie polecam przeczytać ;)

      Usuń
  2. Trochę jestem już za stara na tego typu lektury, więc całą serię sobie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem haha, to faktycznie jest seria bardziej dla młodzieży ;)

      Usuń
  3. Skończyłam tą serię czytać w 2019 i bardzo miło ją wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Ja również będę zawsze miło wspominać lekturę tej serii :)

      Usuń
  4. Kiedyś czytałam tą serię, a raczej próbowałam. Niestety nie przypadła mi do gustu. Porzuciłam ją w rakcie czytania 3 tomu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jak przeczytałaś 3 tomy, to już coś ;) Szkoda, że ci się tak całkowicie nie podobała :(

      Usuń
  5. Kilka lat temu z pewnością bym nie odpuściła przeczytania tej serii. Teraz niestety mam już inny gust i mało czasu by czytać coś, co mnie nie kreci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) Mi też pewnie za kilka lat się zmieni gust czytelniczy hahah :)

      Usuń
  6. Nieee, to nie dla mnie. Jedyne co mi się w tych książkach podoba, to dość ładne okładki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria raczej nie dla mnie. Choć wiekowo pasuję do grupy fanów tego typu książek, ja raczej osobiście za nimi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobała ta seria, bo postacie byli w podobnym wieku co ja, no może trochę starsi w późniejszych tomach ;) I rozumiałam bardzo dobrze te ich młodzieńcze problemy hahah :D

      Usuń
  8. Nie czytałam tej serii i nie mam jej w planach - nie moje klimaty 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) To raczej taki rodzaj serii na odmóżdżenie lub na luźne wieczory, raz się przeczyta, lektura jest przyjemna, ale o książkach zapomni się dość szybko ;)

      Usuń
  9. Tego typu książki to raczej nie moja bajka, wolę inne gatunki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, w takim razie może kolejna recenzja cię zainteresuje ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka