Książki po angielsku [Ze słownikiem]

Pewnie wielu z Was myślało kiedyś o czytaniu po angielsku, ale szybko rezygnowaliście z tego pomysłu, bo byliście pewni, że nie będziecie rozumieć większości słówek, a sięganie co minutę po słownik nie byłoby dobrym rozwiązaniem. Ja też początkowo byłam sceptycznie nastawiona do czytania w języku angielskim, ale postanowiłam spróbować i jestem szczęśliwa, że jednak się przekonałam. A wszystko dzięki Wydawnictwu [ze słownikiem], które ma w swojej ofercie bardzo duży wybór książek po angielsku na różnym poziomie zaawansowania, zarówno dla osób początkujących, jak i tych biegle posługujących się językiem obcym. Co najważniejsze, książki od tego wydawnictwa zawierają aż trzy słowniki, więc nie musimy już się martwić, że nie zrozumiemy któregoś słowa.

 "Gdybyśmy mówili innym językiem, postrzegalibyśmy nieco inny świat"

Wydawnictwo [ze słownikiem] oferuje unikalne na polskim rynku książki w języku angielskim zawierające trzy słowniki angielsko-polskie. Obecnie wydaje ono również książki w języku hiszpańskim i niemieckim. Ze słownikiem ma w sprzedaży materiały wspomagające naukę angielskiego, a w bliskiej przyszłości mają pojawić się też wydania książek po francusku, włosku i rosyjsku. Publikacje są w większości klasykami i lekturami szkolnymi, na przykład "Ania z Zielonego Wzgórza", "Tajemniczy Ogród" albo "Alicja w krainie czarów", ale jest możliwe, że wydawnictwo będzie wydawać kiedyś bardziej współczesne tytuły.


Książki od wydawnictwa [ze słownikiem] są na poziomie A1/A2, A2/B1, B1/B2, B2/C1 oraz C1/C2. Dla osób początkujących, uczniów szkół podstawowych i liceum polecam książki na poziomie A1/A2 lub A2/B1. Poziom B1/B2 będzie idealny dla osób, które uczą się angielskiego od dłuższego czasu i umieją sporo słówek. Osoby które posługują się angielskim biegle i znają bardzo dużo słów mogą spokojnie czytać trudniejsze książki na poziomie B2/C1 lub C1/C2. Na okładce każdego wydania znajduje się poziom zaawansowania.


Jak już wcześniej wspominałam, wszystkie książki zawierają trzy słowniki angielsko-polskie, więc nie trzeba już mieć przy sobie wielkiego słownika i denerwować się, szukając co chwilę tłumaczenia któregoś słowa. Na początku każdej książki jest słownik najczęściej używanych i najprostszych słów, a na marginesie wszystkich stron są podręczne słowniki. Na końcu książki znajduje się kompletny słownik wszystkich słówek, zarówno tych trudnych, jak i bardzo prostych. Dzięki tym bardzo dopracowanym słownikom czytanie po angielsku staje się przyjemnością i świetną formą spędzenia czasu wolnego. 


Od wydawnictwa dostałam dwie książki, "Tajemniczy Ogród" i "Wielki Gatsby". Pierwsza pozycja to idealny wybór dla młodszych, mniej zaawansowanych w angielskim czytelników, bo jest lekturą szkolną na poziomie A2/B1. To powieść obyczajowa o samolubnej i osamotnionej dziewczynce, Mary Lennox, która odkrywa wejście do tajemniczego ogrodu, w którym zmienia podejście do życia i otaczającego ją świata. Wielki Gatsby to książka dla osób średnio zaawansowanych w nauce języka angielskiego. Opowiada historię bogatego mężczyzny, który po latach spotyka miłość swojego życia i postanawia o nią zawalczyć, mimo tego, że dziewczyna zostawiła go wcześniej ze względu na brak pieniędzy. Obie książki bardzo mi się podobały i przeczytałam je bez problemów ze zrozumieniem trudnych słówek dzięki podręcznym słownikom.

 
Podsumowując, książki od wydawnictwa [ze słownikiem] to świetny wybór dla osób, które chciałyby zacząć swoją przygodę z czytaniem po angielsku. Książki czyta się szybko i bez problemu rozumie się wszystkie słówka. Jeśli chcecie nauczyć się angielskiego w sposób przyjemny to koniecznie sięgnijcie po te książki. Można je kupić stacjonarnie w wybranych Empikach lub w księgarniach internetowych. 

Moja ocena: 10/10


 Bardzo dziękuję za możliwość przeczytania książek Wydawnictwu [Ze słownikiem]

https://zeslownikiem.pl/

40 komentarzy :

  1. Chętnie bym sięgnęła po taką książkę z tłumaczeniem. Owszem, bałam się że nie zrozumiem żadnej, ale myślę że warto by spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przed czytaniem po angielsku miałam takie same obawy, ale dzięki słownikom w książce czyta się ją bezproblemowo :D Polecam ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysl dla kogos kto jest zainteresowany ksiazka i chce sie nauczyc jezyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :D Można połączyć przyjemność z nauką ;D

      Usuń
  3. Pierwsze słyszę o takiej książce, ale w przyszłości być może skuszę się i przeczytam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :D Warto uczyć się i czytać po angielsku ;)

      Usuń
  4. Super pomysł,niezwykle pomocny w nauce,szkoleniu języka i dobrze,że każdy znajdzie coś dla siebie niezależnie na jakim jest poziomie.
    http://nouw.com/genialnyidiotyzm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, świetny pomysł z tymi poziomami, a do tego ogromny wybór książek :D

      Usuń
  5. Bardzo fajna alternatywa sama chciałabym czytać książki o angielsku :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam je tylko w wersji do hiszpańskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, są jeszcze po francusku :D Ja niestety hiszpańskiego się nie uczę :(

      Usuń
  7. Ta książka jest stworzona z myślą o mnie hahaha <3
    Chyba będę musiała się w nią zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele tytułów na stronie wydawnictwa do wyboru, jakby co, to na pewno można kupić te książki stacjonarnie w empikach :D

      Usuń
  8. Książka wydaje się być ciekawa i być może kiedyś zajrzę do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te książki są rewelacyjne! :)
    Chciałabym by jak najszybciej wyszło wydanie po rosyjsku.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że już niedługo będą dostępne również te po rosyjsku :D

      Usuń
  10. Słyszałam już o takim wydawnictwie, myślę że to świetny pomysł bo nie jest to typowa angielskojęzyczna książka tylko angielskojęzyczna książka wydana z myślą o tym że przeczyta ją polak. Dzięki niej, można bardzo dobrze nauczyć się angielskiego :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, takie książki czyta się o wiele łatwiej niż te z Anglii :D

      Usuń
  11. Może sam kiedyś skorzystam i zacznę uczyć się.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak ja tak chciałam zrobić z przepisami kulinarnymi. Nawet kupiłam kilka egzemplarzy. Ta opcja jest fajna i inna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam jedną książkę z przepisami na ciastka po angielsku :D

      Usuń
  13. Dostrzegam przepiękna estetykę 😃 świetny post! Chętnie śięgnę po te książkę ♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. ksiazka to podstawa do nauki angielskiego a jeszcze jak jest dobra z roznym artykulami to nic doadac tylko sie uczyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czytanie książek i oglądanie filmów to bardzo dobry sposób na naukę angielskiego :)

      Usuń
  15. Dobrze wiedzieć, że są takie książki, które pomagają w nauce nowego języka. Takie sposoby są najlepszą drogą do opanowania w przyjemny sposób język obcy. Świetny wpis! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki od tego wydawnictwa są naprawdę świetne i pomocne :D A czytanie po angielsku naprawdę dużo daje i można poznać wiele nowych słówek :)

      Usuń
  16. Pomysł z wydawaniem w ten sposób książek jest genialny. Świetny do nauki język jak i do jego utrwalenia. Myślę, że niedługo sama sięgnę po jakiś tytuł z oferty wydawnictwa.

    Genialny wpis! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    oliviaczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przeczytać, są naprawdę pomocne :D Dziękuję :D

      Usuń
  17. Fajny pomysł na wydawanie książek w taki sposób. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł na nauke angielskiego, muszę taką książke zakupić!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie taka forma nauki języka bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie jest czytać po angielsku, ale tak ciężko jest się zmobilizować. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się przeczytac po angielsku całą książkę

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka