"Nie zapomnij mnie" Anna Bellon


"Nie zapomnij mnie" to druga część bestsellerowej powieści Anny Bellon pod tytułem "Uratuj mnie". Zespół The Last Regret jest na szczycie. Trasy koncertowe, wyprzedane bilety, genialna muzyka, uwielbienie fanów i świetna zabawa z paczką najlepszych przyjaciół. Wszystko wydaje się być idealne. Ale jeden z członków zespołu, Ollie, nie jest tak naprawdę szczęśliwy. Ma luksusowy apartament, który nie jest dla niego domem i dziewczynę, której nie kocha. Bo przez te wszystkie lata nie zapomniał o swojej pierwszej i jedynej prawdziwej miłości - Ninie. Jednak dziewczyna odeszła, nie mówiąc dlaczego i gdzie. Gdy Ollie myśli, że już nigdy jej nie spotka, ona wraca i chce zacząć wszystko od nowa. Szczęśliwy chłopak postanawia dać jej jeszcze jedną szansę. Ale Nina skrywa pewien sekret, który znowu może zaburzyć ich związek. Czy Ollie i jego pierwsza miłość znowu będą razem? Jaką tajemnicę skrywa Nina?

Tytuł: "Nie zapomnij mnie"
Autor: Anna Bellon

Seria: The Last Regret(tom 2)
Liczba stron: 320
Rodzaj: literatura młodzieżowa
, romans
Wydawnictwo: Wydawnictwo Znak

"A przeszłość miała to do siebie, że lubiła się o człowieka upominać właśnie wtedy, kiedy ten chciał ją puścić wolno"

 
"Nie zapomnij mnie" to druga część serii "The Last Regret". Jeżeli ktoś z Was nie czytał jeszcze pierwszego tomu pt. "Uratuj mnie", to link do recenzji TU. The Last Regret jest jednym z najbardziej znanych zespołów na świecie. Ma pełno fanów, genialne piosenki i świetnych wykonawców, którzy jeżdżą na trasy koncertowe i zarabiają fortunę. Ollie, jeden z członków The Last Regret, nie jest jednak szczęśliwy. Ma luksusowy apartament, którego nie traktuje jak swój dom i świetną dziewczynę, której nie kocha. Bo Ollie nie zapomniał nigdy o swojej pierwszej i jedynej prawdziwej miłości - Ninie. Jednak dziewczyna odeszła, nie wyjaśniając, czemu to robi ani gdzie jedzie. Chłopak został ze złamanym sercem, ale nigdy o niej nie zapomniał. Nagle Nina wraca i chce zacząć wszystko od nowa. Ollie postanawia dać jej jeszcze jedną szansę, ale dziewczyna nie bez powodu wyjechała - skrywa pewny sekret. Czy mimo tego znów będą razem? Jaki sekret skrywa Nina? Tego wszystkiego dowiecie się, czytając "Nie zapomnij mnie".

"Od tamtego dnia wiedziałem, że nawet najpiękniejsze rzeczy można nieodwracalnie zniszczyć jednym ruchem"


Druga część serii "The Last Regret" jest bardzo przyjemną i lekką powieścią, nie odbiega poziomem od pierwszego tomu. Tym razem poznajemy losy Olliego i jego byłej dziewczyny Niny, ale równocześnie możemy śledzić dalszą część historii bohaterów z pierwszej części. Pojawia się tutaj oczywiście Maia i Kyler oraz reszta zespołu. Większość rozdziałów pisana jest z perspektywy Olliego i Niny, ale pod koniec jest również kilka rozdziałów z perspektywy Mai i Kylera. Autorka pisze bardzo przystępnym i lekkim językiem, książkę można przeczytać nawet w jeden dzień. Zarówno Ollie, jak i Nina są bardzo sympatyczni i z przyjemnością czyta się ich historię. Przez całą lekturę kibicowałam im, żeby znów byli razem. "Nie zapomnij mnie" ma również cudowną okładkę, warto mieć tą pozycję u siebie na półce nie tylko ze względu na świetną zawartość, ale i piękną oprawę!

"Ale gdy przez długi czas nie masz niczego, chwytasz się jedynej stałej rzeczy albo osoby"

Podsumowując, "Nie zapomnij mnie" to świetna powieść dla młodzieży i dorosłych, która nie tylko przedstawia niezwykłą historię miłosną, ale pokazuje również trasy koncertowe i prace nad nowymi piosenkami zespołu muzycznego. To idealna pozycja zarówno dla fanów muzyki jak i dla osób, które gustują w literaturze młodzieżowej i mają ochotę przeczytać lekką historię miłosną!

Moja opinia - 8/10


Bardzo dziękuję za możliwość przeczytania książki wydawnictwu Znak!
http://www.znak.com.pl/

81 komentarzy :

  1. Czytałam tak wiele pozytywnych opinii że chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy tom piekielne dobrze mi się czytało, więc chyba skuszę się także i na drugi ;)


    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio szukałam jakiejś książki do poczytania i chyba to będzie ta! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko kiedy ktoś moze mnie przekonac do ksiazki, Tobie sie to udało, niedługo zamierzam sie za nią zabrac ;)

    Jakbym Cię mogła prosić, w ramach rewanżu - o komentarz i wejście w link podany na końcu wpisu.. :) Dziękuję ! http://www.mamamagda.pl/2017/07/jak-zarabiac-pieniadze-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam narazie przed sobą dopiero pierwszą część więc zobaczymy czy zaciekawi mnie na tyle aby sięgnąć po kontynuacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie...chyb nie moje klimaty, ale skuszę się, co mi szkodzi!
    Fajna recka swoją drogą, podoba mi się wstawianie cytatów, dodatkowo zachęca ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo lubię czytać i zapisywać cytaty, mam nawet swój notes z listą cytatów ;)

      Usuń
  7. Nie czytałam tej książki.
    Ciekawa recenzja :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam, ale zachęciłaś mnie! Super recenzja :)

    dookolapiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. BArdzo zaciekawiła mnie twoja recenzja tej książki, przyznam, że kusi oj kusi :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zaintrygowana, ale chyba serię chciałabym zacząć jednak od pierwszej części.. Trzeba będzie się przejść do jakiejś księgarni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, polecam kupić na stronie internetowej http://www.znak.com.pl/ ;)

      Usuń
  11. Nie znam tej książki ani autora ale książka wydaje się być ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam książkową wersję "Uratuj Mnie" w jeden dzień i bardzo mi się spodobała. Teraz tę część czytam na Wattpadzie i jestem już prawie w połowie. Styl autorki naprawdę mi się podoba, jest lekki i bardzo przyjemnie się czyta.
    Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam<3
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, autorka pisze świetnym językiem! Dzięki, również pozdrawiam.

      Usuń
  13. Książka naprawdę ciekawie się zapowiada! Obecnie mam już kilka pozycji do przeczytania, ale po te też sięgnę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie czytaj, interesuja mnie jednak ksiazki z jakas akcją, mroczne, niewyjaśnione zagadki, coś w tym rodzaju ;)


    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego co napisałaś wychodzi, że książka jest bardzo ciekawa, chętnie się skuszę :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda interesująco - chyba się skuszę i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam także, przeczytałam jednym tchem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również haha, bardzo szybko, pierwszy tom również:)

      Usuń
  18. Jak dla mnie brzmi obiecująco aż pewnie bym przeczytała od razu od deski do deski bo uwielbiam takie historie ! :D i niestety co raz mniej takich które poruszą serce :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle negatywnych recenzji na temat pierwszego tomu się naczytałam, że podziękuję. xd Fajnie, że Ci się spodobała. ;)
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest też dużo pozytywnych, według mnie te negatywne mijają się z prawdą. Najlepiej ocenić samemu :)

      Usuń
  20. Nie czytałam pierwszej części, więc po drugą nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć, bardzo ciekawa recenzja. Idzie zauważyć, że włożyłaś w to bardzo dużo wysiłku i serca. Podoba mnie się, gdy używasz języka bardzo przystępnego, lecz nie kolokwialnego. Ponadto zdjęcia i szata graficzna na blogu jest ponadprzeciętna, wręcz atrakcyjna.

    Niestety, jak to redaktorskie oko błędy językowe wychwyci.
    Ma pełno fanów - ma mnóstwo fanów
    Autorka pisze bardzo przystępnym i lekkim językiem - Autorka napisała tę powieść w przystępny sposób.
    To idealna pozycja zarówno dla fanów muzyki jak i dla osób, - przed "jak i" - przecinek.
    Tą pozycję - tę pozycję.

    Ogólnie to mnie się bardzo podobało. Jestem pod wrażeniem, że prowadzisz bloga w sposób profesjonalny i atrakcyjny dla przeciętnego nastolatka. Walor estetyczny oraz intelektualny są na zaskakująco wysokim poziomie.

    Miło mi było przeczytać Twój post.
    Powodzenia i wytrwałości.
    Wojciech Graczyk

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety książką nie bardzo w moim guście ale fajnie ze ci się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety książka nie dla mnie, bo nie lubię miłosnych wątków. Ale wątek muzyczny na plus :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię tego typu książki, ale zanim ją przeczytam minie trochę czasu, bo moja lista "do przeczytania" jest coraz dłuższa :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Recenzja zachęciła mnie do sięgnięcia po tę książkę. Już dopisuje obie części na moją liste czytelniczą. Interesuje mnie tylko czcionka? Jest ona łagodna, czy drobniutka jak mak?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : https://okiembibliofila.blogspot.com/2017/08/recenzja-chopak-na-zastepstwo-kasie-west.html?showComment=1501683970940#c1482110615203394333

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiele słyszałam o tej książce i koniecznie muszę przeczytać bo brzmi jak historia dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Brzmi ciekawie, co to może być za sekret :). Zachęcasz do przeczytania :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie czytałam nic tej autorki będę musiała to nadrobić mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawa propozycja:) chętnie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejo to jeszcze raz ja. Wyżej poleciłaś mmi Black Ice..jak wpisz to w googlach to wyszukam? Podasz autora?

    Btw. zwykle tego nie robie, ale może obserwacja za obserwację? Bede widziała na bieżąco Twoje nowe posty, bo przeważnie codziennie przeglądam jak coś jest nowego i zostawiam komentarz. Daj znać :) Pozdrawiam i podaj autora plis :)

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Becca Fitzpatrick jest autorką Black Ice
      Zostawię zaraz obserwację;)




      Usuń
  31. Wydaje się być ciekawa, wciągająca i pełna takich prawdziwych emocji. Wydaje mi się, że w najbliższym czasie oczywiście się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślę, że spodobałaby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę nadrobić w takim razie, zarówno 1 i 2 tom, bo wydają się świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, ale mam w planach :) Świetny blog, zaobserwowałam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nie miałam okazji przeczytać pierwszego tomu, ale już niebawem się za niego zabiorę.
    Pozdrawiam i obserwuję.
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie czytałam pierwszej części i raczej nie planuję.
    Pozdrawiam, Ola :)
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super recenzja i chyba skusze się na przeczytanie jej :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka